dimarts, 1 de maig del 2012

LA DIADA DE SANT JORDI



Hola companys!!

Us va agradar el dia de Sant Jordi?

Aquell dia pel matí vam fer un punt de llibre amb el Marci, però no un punt de llibre normal de cartró, és molt bonic amb dues cintes una groga i una altre vermella.
Després hem anat a la classe dels Geganters i la Maria Jesús ens va explicar la tradició i la llegenda de Sant Jordi.
Al entrar del pati, vam anar a l’Auditori, on van donar els premis. Jo vaig ser una de les guanyadores!!, quina emoció, estava super contenta!!!, també hi havia més companys de classe que van guanyar.
Vam tornar a la classe i els guanyadors vam obrir els regals, eren molt xulos i pràctics. M’han agradat molt.
A la tarda, i després de dinar, vam anar al Parc de la Torrassa i allà vam fer una gimcana de l’edat mitjana.
Ha sigut molt divertit
M’agrada molt el dia de Sant Jordi. Tothom porta roses i a la gent li agrada molt passejar i veure els llibres que posen les tendes al carrer. I sobre tot, és el sant del meu pare!, li hem comprat roba i un paraigües, perquè el que tenia estava trencat.
Quan ha arribat a casa la meva mare i jo estàvem al sofà i cridant li hem dit “Felicitats!!!!”
M’agrada molt el dia de Sant Jordi!!!
Fins l’any vinent!!!
Maia Pedret

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada