dimecres, 8 de febrer del 2012

MÀGIA EN ANGLES



El dia dijous 21 de gener ens van fer una actuació de màgia en angles. El senyor que feia els trucs parlava nomes en angles perquè era d’Anglaterra i ens feia molts trucs de màgia.
Va fer un truc amb boles, desprès amb anelles, amb cordes, pals , i desprès va deixar fer un truc de màgia a un nen de la classe .
A mi el que més em va agradar va ser el de les boles ,perquè va sortir un nen i li va ajudar a fer el truc de màgia .
Desprès també em va agradar molt el de els anelles ,perquè va sortir un nen i movia molt les anelles i no li sortia el truc, i desprès el mag li va ajudar i ho va fer de seguida .
Per acabar va fer un truc amb el barret que consistia en que es treia el barret, el girava i sortia escrit the end.
Em va agradar tant aquesta classe de màgia en angles que m’agradaria fer-la més sovint.
I això és tot el meu relablog, fins un altre nois!



Natalia Pinyol Botella
4B Els castellers


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada