dimecres, 8 de febrer del 2012

C.E. L’ HOSPITALET



Hola amics i amigues!
Sóc l’Adrián de 4tB Els Castellers ,de l’escola Sant Jaume de la FEP, de l’Hospitalet de Llobregat, i us parlaré una mica sobre el futbol.
Jo jugo al C.E. Hospitalet a la categoria BENJAMÍ A de segon any. Estic jugant a la FCF de futbol 7 a primera divisió en futbol base. Tots els camps de la meva lliga són de gespa artificial. Tots són molts bons però els millors són: el Igualada, el f.c. Barcelona, Cornellà, Sant Cugat, Cubelles i Jabac i Terrassa. Nosaltres anem sisens a la lliga, per davant tenim al f.c. Barcelona, Cornellà, Sant Cugat, Igualada i Cubelles. Amb el Cornellà vam perdre 2-5, amb el Sant Cugat vam guanyar 3-2, amb el Igualada vam empatar 3-3, amb el Cubelles vam guanyar 2-1, amb el Jabac i Terrassa vam perdre 3-4 i amb el f.c. Barcelona jugarem el diumenge 8 de gener de 2012. I coincideix amb el mateix dia que el company i amic de classe Andreu farà 10 anys, desitgeu-me sort!
Jo sóc el número 2, jugo de defensa (lateral), els meus entrenadors es diuen: Alex (entrenador), Juan(delegat) i Javi(entrenador de portes). I els meus companys es diuen: Nº 1 Jan,Nº 13 Victor Mena (porters), Nº 4 Raúl (central)”defensa”, N º 2 jo, Adrián,Nº 3 Joaquin, Nº 5 Pol (laterals)”defensa”, Nº 6 Eric, Nº 8 Gerard(centre campistes), Nº 9 Joel, Nº 10 David(mitja puntes) i Nº 7 Ferran però nosaltres li diem “Ferry”(punta).
Això es tot, espero que ús allí agradat, fins aviat.
ADEÚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ús deixo amb una imatge de terreny de joc de futbol 11.



Adrián Pérez Ramírez
4B Els castellers



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada