dilluns, 19 de desembre del 2011

LA CORAL DE ST MEDIR


Hola amics!

Avui us parlaré de la coral de Sant Medir. És on vaig a assajar per cantar a la coral. Hi anem els divendres sortint del col·legi, entrem a les 5:30 i fem assaigs a locals, una mena d’habitacions. L’assaig dura 1 hora.

Fem molts concerts, per Advent, Sant Esteve, al correllengua, a la Fira d’entitats de Sants, a l’Auditori,.. i fem una sortida de dos dies cada curs, a una casa de colònies, tots junts. En els concerts cantem 3 cançons primer i després cantem una cançó junts, amb els altres grups.

Jo vaig al grup de mitjans. Els grups de la coral son: petits, mitjans, grans, cor de noies (juvenils) i cor d’adults. Hi han cantaires des dels 3 fins als 90 anys!

Al meu grup hi ha aquestes nenes: Marta, Rita, Abril, Joana i Isabel, i de nens hi ha el Genís, Pol, Guillem i jo. El més gran sóc jo. Moltes vagades el Ramon, el nostre director, ens fa moltes bromes, però el que més m’agrada és que fem molts jocs.

Si voleu més informació podeu visitar la nostra pàgina web

http://coralsantmedir.cat

I si algú s’anima , pot venir a cantar amb nosaltres!

Igngasi Vidal

4B Els castellers

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada