divendres, 2 de desembre del 2011

Geocaching

Hola amics!!!!
Us explicare que és “Geocaching”.
Geocaching es una activitat a nivell mundial que es tracta de trobar amb un GPS un recipient, que pot ser petit si es de ciutat o gran si es de muntanya i signar en una llibreta o en un paperet. Per exemple: Electro_09 es el meu nom d’usuari i cada vegada que trobo un recipient o “cache” que es com li diem, he de signar al paperet o llibreta. Però per poder jugar t’has de registrar. És gratis!!!!!!
Per poder trobar el cache primer te l’has de descarregar al GPS per la pàgina web de Geocaching (www.geocaching.com) i després ja pots anar a buscar-lo. Quan l’hagis trobat l’hauras de registrar també en la pàgina web.
Jo ja n’he trobat 75 i vaig començar el dia 2/7/11 que el vaig trobar amb els meus pares i el meu tiet Raúl (raulx) que es qui hem va ensenyar això.
En alguns caches pots ficar i treure coses, per exemple: en la foto el cache es deia Sequoia Sempervirens i estava al Montseny. Era gran i vaig poder ficar i treure coses. Aquest es el log que vaig publicar:

Trobat
Quins arbres mes grans
in: clauer sabataEnllaç
out: monedes
GPC

(GPC significa: gracies pel cache)
A mi m’agrada molt perquè es molt emocionant.
Fins aviaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toni Borràs Garcia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada