dimecres, 13 de juny del 2012

La primera Comunió

Me he estat preparant a la catequesis durant dos anys i finalment junt amb altres companys. el passat 19 de maig a la Parròquia de la mare de Deu dels Desemparats vaig fer la meva Primera Comunió.
Els companys de la catequesis eren: Noelia, Adrià, Alex Miguel, Joan, Raúl del nostre cole i Alba, Noemí, Mireia, Pablo, Nicolás i Andrea que eren d’una altre escola.
El dia de la meva comunió també la van fer la de classe el Xavi, la Laura i la Noelia, però el Xavi la va fer a les onze del matí i la resta a l’una del migdia. Va ser molt bonic per què estava tota la família reunida a l’esglèsia.
Després de la cerimònia vam anar a menjar tots plegats. La família de la Noelia i la meva vam anar al mateix lloc a celebrar-ho, aquest restaurant es diu L’Escut que està a Vallirana. Vam menjar molt i bo i després del dinar vam ballar molta estona fins les nou de la nit.
Em van fer regals com… una càmera de fotos, una Xbox, un viatge a Sevilla a veure al meu amic mag que es diu Hèctor i més coses. A sota poso una foto d’aquest dia tan especial, en el que surto juntament amb el Xavi i l´Adrià.
Marienne Gasol 4tA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada