dijous, 10 de maig del 2012

L'HOQUEI GEL


Hola,companys/es,de la classe dels Geganters,avui us parlaré de l'hoquei gel en la meva vida.
Ara fa tres anys,el meu pare,el meu germà i jo,vam començar a aprendre a patinar amb patins de línia a l'escola oficial de patinatge,amb la meva monitora,que veient que se'm donava molt bé,li va dir al meu pare que seria una llàstima que no seguís,i així va ser com,em vam portar a fer hoquei gel al F.C. Barcelona,allà em van dir si volia fer patinatge artístic,però jo veient córrer per la pista els nois d'hoquei grans,vaig voler fer hoquei,i així vaig arribar,al setembre del 2010 quan vaig començar a sub-9.
Ara porto més d'un any i mig,i he fet molts amics de moltes nacionalitats:catalans,francesos,anglesos,nordamericans,canadencs,polacs,txecs.Amb ells entreno els dimarts,dijous i alguns diumenges i, vaig una vegada al mes a un torneig,com per exemple,he anat a:Puigcerdà,Toulouse,Font Romeu,Bordeaux i Lyon.
 Jugo de porter ,per la manca de porters a sub-9,però on més destaco és de defensa,segons el meu entrenador.
Bé, amics i amigues dels Gegants,espero  que la meva explicació us hagi agradat. Fins un altre.

Rubén Martí Alonso.3rA. 


               

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada