diumenge, 1 d’abril del 2012

ACOLLIDA DE GOSSOS





La meva casa és una casa d'acollida de gossos abandonats. Acollim gossos grans, petits, femelles i mascles.
Els acollim de protectores d'Espanya. Són gossos abandonats que necessiten una família.
Hi ha de molts tipus: saltsitxa, buldogs, podencos...  Tenim que donar-li llet, pinso i tenen que  dormir molt. Els tenim uns quants dies o una setmana. Després la seva família d’acollida firma un qüestionari. Una voluntària visita la seva casa. I el tenen que portar al veterinari per fer-li una revisió,  posar-li una vacuna i el chip. Després la família ens envia fotos.
Alguns mengen molt i altres mengen poc però tots estan contents.
Jo tinc una gossa que es diu Neli i els gossos juguen amb ella.
A mi els que més m'agraden són els buldogs i a la meva germana els petits.

Eric Sánchez


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada