dilluns, 19 de març del 2012

ELS MEUS ANIMALS

Hola geganters. Us parlaré dels meus "bitxos".
Tinc quatre animals, que són una gossa que es diu Keka, un ocell que es diu Cofee, una tortuga que es diu Fosca i una serp que es diu Mikawee. La serp té onze anys, la Keka té cinc anys, el cofee té dos anys i la tortuga té quatre anys. La serp és la més gran, la Keka i la Fosca són les mitjanes i el Cofee és el més petit. La Keka la seva rasa és terranova. Té les potes com els ànecs per rescatar a les persones en el mar. Al estiu neda molt a la platja i a mi algunes vegades li agafo la cua i ella em porta nedant. La Keka menja pinso i quan el meu germà no li fica menjar, va a la terrassa i es menja el menjar de la Fosca. El cofee menja llavors i algunes vegades ho tira al terra i ve un pit-roig. La Fosca menja pinso i verdures. La Mikawee menja rates o pinkis. La Fosca es terrestre, la Mikawee ratorena mexicana i el Cofee és un canari.
ADÉU.

MOLTS PETONS I ABRAÇADES.
 AXEL MARÍN LISO 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada