dijous, 23 de febrer del 2012

LES PORTES OBERTES


Hola amics i amigues dels Geganters.

El dia 28 de gener al matí, des de les 10:30 fins a les 13:00, era el dia de les portes obertes de l’escola. Aquell dia plovia però va venir molta gent.

Al començament hi havia xocolatada per a tothom grans , petits , mitjans... A l’escola hi havia molts tallers: de plàstica , d’informàtica , d’educació física ,...

Jo primer vaig anar a veure les classes dels meus cosins que van a 3r i 4t de la ESO. Quan vaig baixar em vaig trobar a la Marina i vam anar al gimnàs a fer el circuit. Allà ens vam trobar amb la Marta i l’Axel.

Després vam anar a l’edifici de primària i infantil. Mentre pujàvem ens vam tornar a trobar els cosins i vam anar a veure la classe del meu germà i la meva. A la classe ens vam trobar a la meva cosina Ana i els meus tiets. Tota l’escola estava decorada amb murals i treballs que hem fet perquè els veiessin els pares i mares. Hi havia un mural de fotos de tots els nens i nenes del nostre edifici, tothom es parava per veure’l i buscar-se.

Al final vam anar a la classe de la meva cosina Ana que va a 2n de batxillerat.

Aquest dia m’ha agradat molt.

Fins un altre.

HELENA CABELLO HERNÁNDEZ

3rA





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada