dijous, 26 de gener del 2012

L'EXPERIMENT DE MEDI DE LES PLANTES




Hola, sóc la Nadia i el dimecres 18 de gener de 2012 vam fer un experiment super xulo. Vam fer grups de 3 i cadascú va portar un material per l’experiment: Un va portar una ampolla d’aigua buida, un altre cotó fluix i l’altre unes llavors com per exemple: llenties, cigrons, faves, mongetes... Després vam començar a fer l’experiment:
1r.Vam retallar l’ampolla per la meitat.
2n.Vam ficar molt de cotó dins l’ampolla.
3r.Vam ficar les llavors repartides pel cotó.
4t.Vam posar una mica d’aigua.
I ara, haurem d’esperar a que creixi la planta.
A mi m’ha agradat molt fer l’experiment, perquè ho vaig fer amb les meves amigues ja que el Marci ens va deixar escollir els grups, i també perquè veurem com creix una planta: com li creixen les arrels, la tija, les fulles... I sobretot perquè ha sigut molt divertit.
Adéu i molts petons.
Nadia.

El meu grup era: La Berta, la Giulia i jo la Nadia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada